فوتبال

بروز ترین عکسها و اخبار فوتبال اروپا وجهان

وبلاگ-کد لوگو و بنر
ال کلاسیکویی آنلاین؛تفسیر فرناندو آلونسو و کاناوارو و ریوالدو از بازی نوکمپ
تاريخ : دو شنبه 4 ارديبهشت 1391برچسب:, | 17:11 | نویسنده : مجید شریفی

ورزشکارانی ازسرتاسر دنیا بازی حساس ال کلاسیکو را در شبکه های اجتماعی دنبال کردند.

Liga : FC Barcelona vs Real Madrid

دیدار ال کلاسیکو، دیداری است که نمی توان تماشا کردن آن را از دست داد. جذابیت این بازی در حدی است که میلیونها هوادار درسرتاسردنیا را به پای تلویزیونها می نشاند و البته ورزشکاران وفوتبالیست ها هم از این قضیه مستثنی نیستند. تعدادی از بزرگان دنیای ورزش در جریان برگزاری و بعد ازپایان ال کلاسیکو، درشبکه های اجتماعی به تحلیل این بازی پرداخته و نظرات شخصی شان را ابراز کردند. شاید برایتان جالب باشد تا این نظرات را مطالعه کنید:

قبل از آغاز بازی:

فرناندو آلونسو (اتومبیل ران سرشناس اسپانیایی): به دنبال کانالی هستم تا بتوانم بازی را زنده تماشا کنم


مایکل اوون ( مهاجم سابق رئال مادرید و بازیکن کنونی منچستریونایتد): امیدوارم که تیم سابقم به نتیجه مطلوب برسد ولی فکر می کنم که بارسا، رئال را شکست خواهد داد. احتمالا تعداد کارت قرمزها بیشتر از گلها خواهد بود.

پائو گاسول (بسکتبالیست سرشناس اسپانیایی): اشتیاق فراوانی برای آغاز بازی دارم. سرنوشت لالیگا بعد از این بازی تقریبامشخص می شود و یا دست کم این رقابتها هیجان انگیزتر از همیشه خواهد شد.عجب بازی ای در انتظار ماست.

ریوالدو (ستاره برزیلی دنیای فوتبال): مشغول تماشای بازی بارسلونا – رئال مادرید هستم؛ بهترین بازی دنیا در این روزها

جالب اینجا بود که بازیکنان تیم بسکتبال بارسلونا که برای انجام یک بازی در مالاگا مستقر بودند هم به تماشای این بازی نشستند. در جریان این بازی بود که این نظر در صفحه رسمی تیم بسکتبال بارسلونا در شبکه اجتماعی توئیتر قرار گرفت:« در حال تماشای بازی، از هتلی در مالاگا»

وینسنت کمپانی (بازیکن منچسترسیتی): بازی ال کلاسیکو را در کنار پسران تماشا می کنم

بین دو نیمه:

گابی کائیرو (هاکی باز سابق آرژانتینی که برای بارسلونا بازی می کرد):خیلی خوب. امیدوارم که پدرو در نیمه دوم وارد زمین شود و گل بزند و با گل لیونل، بازی 1-2 تمام شود. بریم جلو لئو

رونالدو (مهاجم سابق رئال مادرید و بارسلونا): دراین لحظات رئال مادرید بازی را تحت کنترل دارد. آنها پیروز هستند و به بارسلونا اجازه نمی دهند که بازی شان را بکنند.

بعد از اتمام بازی:

فابیو کاناوارو( بازیکن سابق رئال مادرید و تیم ملی ایتالیا): به رئالی ها به خاطر برد بزرگشان در بارسلونا تبریک می گویم. زنده باد مادرید

گائل کلیشی (بازیکن فرانسوی سیتی):امشب،یک ال کلاسیکوی خیلی خوب بود

 فرناندو آلونسو: تبریک به رئال؛ الان برای هر دوی این تیم ها آرزوی موفقیت می کنیم تا فینالی اسپانیایی را در لیگ قهرمانان اروپا شاهد باشیم. شب بخیر

ساندرو روسل (رئیس باشگاه بارسلونا): الان بیش از هرزمان دیگری از این هواداران  و این تیم متشکرم



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: